Furion OTS.

Oficjalne forum Furion OTS.


Zasady Forum

1. Konto * Założenie konta na naszym forum jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu. Brak jego znajomości nikogo nie zwalnia z obowiązku jego stosowania. * Rejestracja na forum jest bezpłatna. * Każdego użytkownika obowiązuje zapoznanie się z tym regulaminem i netykietą. * Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto, jeśli otrzymałeś(aś) bana to oznacza, że nie chcemy Cię w naszej społeczności. 2. Tematy i posty * Na forum panuje wolność słowa, każdy ma prawo wyrazić swoją opinię. * Zanim założysz temat, najpierw użyj opcji szukaj czy takowy już nie istnieje. * Każdy temat powinien zostać napisany w odpowiednim dziale w zależności od tematyki. * Konkretnie nadajemy tytuły przy zakładaniu wątku. * Jeśli takowy istnieje, najpierw zapoznajemy się z zasadami zakładania nowego wątku zamieszczonego w danym dziale. * Zakładając nowy temat dokładnie precyzuj swój problem. * Nie piszemy dwóch postów na raz [double post], jeżeli chcesz coś dodać/zmienić użyj opcji edytuj. * Tematy w których nikt nie wypowiadał się co najmniej od miesiąca czasu, uważane są za stare. Celowe ich odświeżanie (np. nabijaniem postu) jest zabronione. Wyjątkiem jest rzetelna wypowiedź wnosząca coś nowego i istotnego do tematu. * Nie wolno używać wulgaryzmów w swoich komentarzach. * Nie zamieszczamy linków do innych serwerów, serwisów w celu reklamy. * Zakaz zamieszczania na forum jakichkolwiek treści mających na celu reklamę innego serwera Tibii lub zachęcanie do gry na tym serwerze. (Filmy, Screeny itp.) * Zabronione jest zamieszczanie jakichkolwiek treści związanych z botami czy też innych programów wspomagających grę. * Starać się pisać poprawnie, czytelnie i zwięźle na temat. * Nie nadużywamy ilości emotkinów w poście. * Wszelkie sprawy osobiste wyjaśniamy sobie poprzez prywatne wiadomości, a nie w temacie. * Post w całości ma być napisany domyślną czcionką i kolorem. Pogrubienie, kursywę, podkreślenie oraz inny kolor używać można tylko w celu wyróżnienia czegoś konkretnego. * Zabrania się pisania w kolorze czerwonym. Kolor ten przeznaczony jest dla Administratorów oraz Moderatorów. * Zabrania się pisania WYŁĄCZNIE WIELKIMI LITERAMI. * Posty nie wnoszące nic do dyskusji(typu Dzięki, Thx, Spoko) będą usuwane przez moderatorów. * Zabrania się pisania „FrEaK’iEm” (czyli pisania zamiennie dużych i małych liter). * Zabrania się pisania „l33t’em” (zamienianiem liter liczbami i innymi podobnymi znakami). * Zabrania się pisania celowo rażących błędów, aby uzyskać efekt tzw. "pokemoniastego pisma". Sytuację ocenia moderator. * Zabrania się stosowania wielkich liter w wyrazach nie zaczynających zdania lub nie będących nazwami własnymi. * Na Forum nie wolno zamieszczać żadnych treści związanych z warezami, serialami, erotyką. * Zakazane jest powtarzanie czyjejś wypowiedzi. Jeżeli ktoś coś napisał, a Ty chcesz napisać to samo, nic nie dodając od siebie i nie wnosząc do tematu, wstrzymaj się i lepiej nic nie pisz. * Użytkownik nie może zostać ukarany za danego posta miesiąc po jego napisaniu. * Administrator/Moderator/Cleaner ma prawo usunąć (nie ukarać!) posta, w którym występują liczne, rażące błędy ortograficzne/gramatyczne. Sytuację ocenia osoba usuwająca posta. * Zakazane jest rozgłaszanie treści rasistowskich, faszystowskich czy innych przeciwko ludziom innej rasy/religii. * Zabrania się proszenia o punkty reputacji. 3. Avatary i podpisy * Każdy avatar można umieścić w maksymalnych rozmiarach 60*60 pikseli. * Avatar nie powinien zawierać treści pornograficznych. * Podpis nie powinien być zbyt duży/długi. Moderator osądzi, czy łamie regulamin. * Podpis może zajmować maksymalnie 500kb. * Zabrania się zamieszczać pornograficznych treści w podpisie/avatarze. * Zabrania się zamieszczać obraźliwych treści w podpisie/avatarze. * Za każde obraźliwe słowo, które znajdzie się w podpisie, użytkownik zostaje ukarany warnem. (Nawet, jeżeli jest ono z cenzurą) * Zabrania się zamieszczania w podpisie linków, ref-linków w celu reklamy! * Na prośbę Administratora/Moderatora Użytkownik ma obowiązek zmienić/usunąc podpis/avatar w przeciągu 24 godzin (wyjątkek stanowi sytuacja, w której dany Użytkownik nie loguje się przez dłuższy okres czasu. * Zakaz umieszczania w podpisie próśb o dodawanie punktów reputacji. 4. Moderacja i Administracja * Administratorzy i Moderatorzy mają prawo usuwać posty łamiące regulamin, edytować posty, zmieniać itp. bez wiedzy i zgody autora. * Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do "zbanowania" osób, które nagminnie łamią regulamin. * Administratorzy i Moderatorzy mają zawsze rację nawet wtedy kiedy wydaję się, że tak nie jest =P * Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników. * Administratorzy nie zajmują się wyłączaniem reputacji, resetowaniem licznika postów, itp. Użytkownik nie ma prawa prosić o wykonanie wymienionych wyżej czynności na jego koncie, bądź na koncie innej osoby. 5. Konsekwencje * Za złamanie Regulaminu użytkownik dostaje ostrzeżenie [warna] * Po osiągnięciu liczby 5 ostrzeżeń (warnów), użytkownik zostaje "zbanowany".

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.chidorigame.pun.pl www.dbmaxfuture.pun.pl www.piekielko.pun.pl www.pokemonyworld.pun.pl www.nd.pun.pl